קטלוג צבעים

הזמנת לוקרים לבתי ספר – אמבין פרו מספקים פתרון פשוט עם השפעה גדולה

לוקרים בבית הספר משדרגים בצורה משמעותית מאד את החוויה של התלמידים. יש ללוקרים בבתי הספר ובשאר מוסדות החינוך השפעה גם בצד הלימודי, גם בצד החינוכי, גם בתחושת הביטחון ואפילו השפעה בריאותית על התלמידים.

והכל בזכות לוקרים לבית הספר, או המכללה או כל מוסד לימודי אחר בו תלמידים שוהים שעות רבות במהלך כל יום.

לוקרים לבתי הספר – כל מה שצריך לדעת.

מי שהיה ילד בשנות ה-80 וה-90 זוכר סדרות בתי ספר שהגיעו מארצות הברית כמו דגראסי או בוורלי הילס 90210, סדרות נעורים שהתרחשו ברובן בשטח בית הספר. ולא יכולנו להתעלם מהעובדה שכמעט בכל סצנה זכינו לראות את קיר הלוקרים, בו לכל תלמיד יש תא אישי משלו עם מנעול, בו הוא מאפסן את חפציו האישיים ואף זוכה להביע את עצמו בעיצוב קטן ונקודתי של השטח הפרטי שלו בתוך בית הספר.

מאז הרבה דברים השתנו, והלוקרים שזכינו לראות רק בסדרות אמריקאיות הפכו לנפוצים יותר ויותר במגוון מקומות ציבוריים, החל מחדרי הכושר ועד תחנות הרכבת והקניונים, וגם בבתי הספר, ועם זאת, למרות היתרון הגדול של לוקרים בבתי הספר, עדיין לא ניתן לראות אותם בכל מוסדות הלימוד, וחבל. במאמר הבא ריכזנו לכם מספר יתרונות של לוקרים במתחם מוסדות הלימוד שמאד יעזרו לתלמידים.

לוקרים לבית ספר – מה זה אומר?

נתחיל בהגדרה פשוטה. כבר נתקלנו במקרים בהם היה ניסיון לייחס לכוורת מדפים או ארון משותף את התואר "לוקר", אז בוא נשים דברים על דיוקם. באמבין פרו אנחנו מתייחסים ללוקר בתור תא אישי הניתן לנעילה. אישי. וניתן לנעילה. אחרת הוא יכול להיות כל מיני דברים, אבל לא לוקר.

שתי התכונות האלה, גם אישי, וגם ניתן לנעילה הן קריטיות עבור לוקרים במוסדות לימוד בכלל ולוקרים בבתי הספר בפרט.

לוקרים בבית ספר כמרחב בטוח

אם נחשוב על זה, בית הספר הוא המקום בו ילדים, מגיל 6 ועד גיל 18 מבלים קרוב למחצית משעות הערות שלהם, ולעיתים אף יותר.

ולמרות הנתון הזה, אין להם בבית הספר אפילו לא פינה אחת פרטית ובטוחה שרק הם יכולים לגשת אליה. הכי קרוב לכך הוא הילקוט, אבל אפילו לא צריך להסביר למה ילקוט, שניתן להזיז או לשכוח, לא ניתן לנעול והוא כל הזמו מיטלטל, מדוע הוא לא מהווה תחליף ללוקר כלל ועיקר.

לוקר, הוא המקום היחיד בבית הספר בו יש להם מרחב פרטי ובטוח, היכול לשמש לאחסון חפצי ערך, פריטים אישיים, ואפילו בגיל ההתבגרות פריטים העלולים לגרום מבוכה.

בתקופה בה כמעט לכל ילד יש טלפון כבר בבית הספר היסודי, מרחב אישי ובטוח כזה הוא הכרחי.

הזמנת לוקרים לבתי הספר – יתרון לימודי

"שכחתי את הספר". אנחנו מהמרים שאם נשאל מורים כמה פעמים הם שמעו תירוצים הקשורים לציוד שנשכח בבית יהיה להם קשה אפילו לספור.

ילדים, לעיתים בשוגג, לעיתים מתוך פזרנות ולעיתים כדי שיהיה להם תירוץ סביר, משאירים פעמים רבות את חומרי הלימוד בבית.

הזמנת לוקרים לבתי הספר, ביחד עם מדיניות ברורה של החומר הלימודי הנשאר בבית הספר לעומת זה הנלקח הבייתה, יכול לפתור את הנושא, ולעזור למורים, לתלמידים, ולרמה הלימודית.

לוקרים לבית ספר – בשביל הבריאות

הרמתם פעם תיק של תלמיד יסודי?

יש דבר אחד בולט – הוא כבד! ובאופן יחסי עבור גודל הילד שצריך לסחוב אותו – כבד מאד.

אלו לא רק הספרים והמחברות, הקלמר והדפדפת. יש להם שם תמיד "דברים". קלפים, משחקים, אוספים ומה לא. לכן, חשוב מאד לנסות ולצמצם כמה שיותר את העומס על גבם של הילדים בכך שנאפשר להם לשמור בבית הספר כמה שיותר דברים, בין אם אלה ספרי הלימוד, או שלושה אלבומים של קלפי כדורגל שהם סוחבים הלוך ושוב מידי יום.

לא רק בבתי הספר

הזמנת לוקרים רלוונטית באותה מידה גם לאוניברסיטאות, מכללות ושאר המוסדות להשכלה גבוהה, מוסדות לימוד אלטרנטיביים ועוד.

כל המאפיינים המצדיקים לוקרים לבתי הספר קיימים בצורה כזו או אחרת גם במוסדות האחרים.

לוקרים לבית ספר – לא רק לתלמידים

גם המורים והצוות חווים בדיוק את אותם האתגרים עם מרחב אישי ובטוח. אמנם למורים יש את חדר המורים, אך לכולם ברור שאין זה מרחב אישי ובטוח. כשמזמינים לוקרים לבתי הספר כדאי לחשוב גם על המורים, ולדאוג לרווחתם עם לוקרים לשימוש אישי.

אמבין פרו מספקים לכם פתרונות

באמבין פרו תמצאו פתרונות שונים ומגוונים עבור לוקרים לבתי הספר, החל מגדלים שונים, עיצובים מותאמים הנותנים אווירה טובה וחיובית, סוגים שונים של מנעולים, והתאמה מלאה של המוצר לדרישות החלל, העיצוב, התקציב ואופי השימוש.

שלב ראשון – קבלו את ההחלטה הנכונה על הזמנת לוקרים לבתי הספר.

שלב שני – פנו למומחים של אמבין פרו כדי לקבל את המוצר המתאים לכם ביותר.

לקבלת הצעה ללא התחייבות

מלאו את הפרטים שלכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן